Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Vana? Efter att man gjort något i flera år så är det ju ganska svårt att bara sluta.

• Jag har ju fortfarande fliken "pinnad", vet inte riktigt varför... Eller ja, jag har ju sagt att jag kommer stanna här tills jag inte längre är Board Admin eller forumet inte finns...

• Kan ju vara vår lilla hemlighet. Hur går det för er nu för tiden? Spelar ni fortfarande Ogame? =)

• Mer imponerande att det fanns någonstans man kunde göra inlägg

• En sista tråd

SvojToT - - General

Tänkte att nu när vi officiellt har flyttat över till .org att det kunde vara lämpligt med en sista tråd här på .se Har väl egentligen inte mycket att säga förutom: Tack Tack till alla som har gjort .se till vad det varit. Tack till alla både gamla och nya. I snart 12 år nu har jag hängt på board.ogame.se och varit mod/super-mod/Forum-Admin i 10 år. Så tack till alla som har gjort i alla fall min tid här speciell. Jag hoppas att vi kommer ses igen på .org boarden. Tack mvh Simon / SvojToT - Foru…

• Dålig guide - Bad guide

SvojToT - - Bugs & Complaints

Quote from epoxy: “ja jeg har også et stort problem, har skrevet til support de sidste 2 dage, høre intet ser intet, er support død. jeg spiller i se-LEO- og Io da jeg startet op kunne jeg kun bruge @com men for at få et link skulle det vaare @dk mail-adress for at kontoen kunne aktiveres. høre intet. og har problemer med de 2 acc i se LEO- epoxy Io- honda så det er lige før jeg stopper med ogame,har spillet i 11 år support er dårlig og ikke til stede. er skuffet. ” Danish isn't exactly my forte…

• [Speltråd] Maffia 12

SvojToT - - Forumspel

Aja, då slänger jag in det som alternativ då. Häng SvojToT

• [Speltråd] Maffia 12

SvojToT - - Forumspel

Wew, made it back before night. But I have to say this; I think a lot of people might feel a bit left out since it looks like this game isn't even being played on the board. So because of that, I'm gonna wanna see some arguments to hang people, not just that you now know they are bad.

• [Speltråd] Maffia 12

SvojToT - - Forumspel

Well... That turned out way better than I expected it would.

• [Speltråd] Maffia 12

SvojToT - - Forumspel

Was gonna rant, removed all text, can't be bothered. I just hope he isn't a Fool or a Hunter.

• [Speltråd] Maffia 12

SvojToT - - Forumspel

Are you guys seriously hanging someone day 1? The insanity of it all.

• [Speltråd] Maffia 12

SvojToT - - Forumspel

Erm... How? I mean we haven't even had a day yet, let alone night. Did he send a PM? Also, I would like to point out, in case someone missed it; "This will be a full epic mafia. w00t.png Any role on epicmafia.se might be in the game." There is a possibility that there is a Fool in the game or a hunter, lets not start hanging people at random. There is also the chance that Beardo is a lyncher. So yeah. The odds are fairly low that I'm gonna hang vote on anyone day one, and I would hope the rest f…

• Anmälan Maffia Omgång 12

SvojToT - - Forumspel

1. Kapten007 2. Beardo 3. FrozenFury 4. SvojToT 5. Centrex 6. 7. Dar2 8. 9. 10. 11. 12. 13. Ankan 14. 15. En fråga dock: Är PPH villig att köra spelledare igen eller någon annan som känner sig manad?

• [Speltråd] Maffia 11

SvojToT - - Forumspel

hqdefault.jpg Nej men är ju kul att överleva ibland =D Det som gjort det tråkigt förut är att jag har haft en rolig roll och så blir man dödad natt 1 eller hängd dag 2 Men jag är på att köra en runda till.

• [Speltråd] Maffia 11

SvojToT - - Forumspel

Kollade igenom några av dom gamla trådarna. Det stämde verkligen inte. Oj vad jag har överlevt. Var ju med på vinnande sidan ganska många gånger I dom första spelen vi körde. Sedan så hade jag ju otur och blev "lottad" till maffia sidan flera gånger på rad och sedan gick det ju utför för min win-ratio.

• [Speltråd] Maffia 11

SvojToT - - Forumspel

Ja jag tror att det är första jag överlever hela. I alla fall som god roll. Tror jag varit med hela vägen som Maffia någon gång.

• [Speltråd] Maffia 11

SvojToT - - Forumspel

Ja men det här låter ju enkelt då. Hänglås Dar2

• [Speltråd] Maffia 11

SvojToT - - Forumspel

Eller det kanske inte går att supa ner samma person två nätter på raken?

• [Speltråd] Maffia 11

SvojToT - - Forumspel

Bästa alternativet är om Kapten blir nedsupen inatt igen. Om han blir det och ingen dör så är ju det ju ganska glasklart vem som ska skjutas. Såvida ingen blir strippad iaf.

• [Speltråd] Maffia 11

SvojToT - - Forumspel

Hmm jo visserligen sant. Det vi behöver är att Alkisen super ner rätt person I natt. Med det menar jag strippan. Görs det så kan vi vinna utan dödsfall. Det enda jag vet med ganska stor säkerhet är att Frozen bör skyddas.