Your Super Duper Moderator (SMOD)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Your Super Duper Moderator (SMOD)

Hello all!

Wanted to add a better introduction here. Most of you know me from the .US side and others simply just here.

I have been playing Ogame since around 2007 I believe. Discovered it from a gaming message board and we all got our butts handed to us.

I never was much of an active member of any of the Ogame message boards but gave it a shot two years ago.

Since then I have become a Mod on Org and an SMOD here and on .US and it’s been a fun ride. I am around as much as possible and log into IRC regularly too. If you need anything please don’t hesitate to ask.

Hej, allihop! Ville lägga till en bättre introduktion här. De flesta av er känner mig från .us sidan och andra helt enkelt bara här. Jag har spelat Ogame sedan omkring 2007 tror jag. Upptäckte det från en spel anslagstavla och vi alla fick våra rumpor överlämnades till oss. Jag var aldrig mycket av en aktiv medlem av någon av de Ogame anslagstavlor men gav det en chans för två år sedan. Sedan dess har jag blivit en Mod på Org och en SMOD här och på .us och det har varit en rolig resa. Jag är runt så mycket som möjligt och logga in IRC regelbundet också. Om du behöver något så tveka inte att fråga.
      Ogame.us- Super-Moderator
      Ogame.org- Moderator
      Ogame.se- Super-Moderator

:beer: