Greetings! I'm the new SGO!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Greetings! I'm the new SGO!

Greetings! I'm the new SGO!

I just wanted to introduce myself to the Ogame.se community for those that might not know me already. I'm Silverwind from the US community, and have played Ogame for over a decade, and been with staff about two years.

My goal here is to assist this community with fair and balanced game play, resolve problems, and just help the members of this community have a good time.

If you have any in-game issues please contact the ticket support system. I typically check it many times a day.

I can't answer questions about investigations or bans through the board but I do want to help you!

For other issues outside the game feel free to contact me through the board, I don't mind a bit of spam sometimes!

Thanks, I'm hoping we can have a lot of fun here together!

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Hälsningar! Jag är den nya SGO!

Jag ville bara presentera mig själv för Ogame.se-samhället för dem som kanske inte känner till mig redan. Jag är Silverwind från den amerikanska gemenskapen och har spelat Ogame i över ett decennium och varit med personal om två år.

Mitt mål här är att hjälpa detta samhälle med rättvist och balanserat spel, lösa problem och bara hjälpa medlemmarna i denna grupp att ha det bra.Om du har några problem i spelet vänligen kontakta biljettsystem. Jag brukar kolla det många gånger om dagen.Jag kan inte svara på frågor om utredningar eller förbud via styrelsen, men jag vill hjälpa dig!

För andra frågor utanför spelet är du välkommen att kontakta mig genom styrelsen, jag har inte något emot spam ibland!

Tack, jag hoppas vi kan ha mycket roligt här tillsammans!