Many people want to travel around the world with their family for vacation and visits.They are often encountered with so many restrictions such as the validity and lack of important documents. WhatsApp………+49 15216980991 to get your papers ready for traveling. don't hesitate WhatsApp………+49 15216980991
Do you have difficulties traveling, do you need new identity? the search is over WhatsApp………+49 15216980991
- New Top 10
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Rätt imponerande att ett nerstängt forum får trafik av spam bottar
-
Mer imponerande att det fanns någonstans man kunde göra inlägg
Förmodligen den enda Moderatorn som har varnat och pga. det bannat sig själv. NÅGONSIN!
-
MysigtThe one and only
-
Kan ju vara vår lilla hemlighet.
Hur går det för er nu för tiden? Spelar ni fortfarande Ogame? =)
Förmodligen den enda Moderatorn som har varnat och pga. det bannat sig själv. NÅGONSIN!
-
nope, men av någon konstig anledning hamnar jag här emellanåtThe one and only
-
Jag har ju fortfarande fliken "pinnad", vet inte riktigt varför...
Eller ja, jag har ju sagt att jag kommer stanna här tills jag inte längre är Board Admin eller forumet inte finns...
-
Kul att se ni lever i alla fall! Spelar själv inte något OGame men precis som Ankan faller man tillbaka till board då och dåSpelar i - Io: Ledare över Dvala - Leo: Ledare över Ecumene
HoF's - Totalt 83 HoF's - Io: 75 HoF's - Leo: 8 HoF's
Rips Dödade: 69 - Rips som förlorats mot mina månar: 108
Blind lanxar: 5 - Ninjor: 5 - Adv HoF: 5
En kass fleeter med för lite tid, som började 2010 -
Dom har ju iallafall lyckats göra ogame + board beroendeframkallande,
Varför kan man inte sluta komma hit?The one and only -
Vana?
Efter att man gjort något i flera år så är det ju ganska svårt att bara sluta.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest